Dieta mediteraneana

La un moment dat, cand incepem sa luam in greutate, trebuie sa ne gandim cum sa dam jos kilogramele in plus pentru a fi mai frumoase, mai fericite si mai sanatoase.

Lupta cu kilogramele nu e usoara, dar trebuie sa perseveram, iar motivatia este 80% din intreaga dieta. Totul porneste de la forta motivatiei. Trebuie sa ne stabilim inca de la inceput o tinta: de exemplu vreau sa slabesc 6 kg intr-o luna. Apoi trebuie sa alegi dieta potrivita, cu ajutorul medicului este cel mai indicat, pentru ca multe cure de slabire tinute “dupa ureche” afecteaza organismul. Cele mai bune si sanatoase cure de slabire sunt cele care iti permit sa slabesti treptat, inlaturandu-se astfel riscul de a ne ingrasa mai tare dupa oprirea dietei.

Dieta mediteraniana este foarte eficienta, sanatoasa si usor de tinut. Cu ajutorul ei puteti slabi 5-6 kilograme in 6 saptamani, usor, dar sigur. Meniul zilnic (5-6 mese pe zi) este alcatuit din: fructe, salate de legume, peste (la gratar), orez, cartofi (natur sau copti), carne de pui fara piele (pieptul de pui fiert sau la gratar este cel mai indicat). Foarte important in aceasta dieta este consumul de ulei nerafinat de floarea soarelui sau de masline, presat la rece pentru prepararea salatelor.

Dieta mediteraneana nu se mananca paine, paste, carne de porc, carne de vita, sosuri, prajeli, dulciuri si sucuri carbogzoase.

Nu trebuie sa consumati mai mult de 1600 de calorii pe zi si ca in orice alta cura de slabire trebuie sa beti 2 l de apa plata (cu lamaie daca se poate).

ATENTIE: Nu se consuma lichide deloc in timpul mesei, doar inainte si dupa masa.

Mult succes!

Related posts

no comments | Trackbacks | Post your comment

Post a comment:

Categories